perjantai 27. maaliskuuta 2020

"Jos sanani mä syön, niin mörökölli minut vieköön!"

Vieköön siis, i hope you have rope and tape eikäku ei

No en aikonu oikeesti alkaa postailla tänne, mut perhana! :DD Mulle tuli ihan kauhea ikävä vanhoja blogiaikoja ja SUOMEKSI POSTAILUA. Ja sitä hikistä fiilistä ku väännät postausta hiki hatussa 180 kuvaa ja vielä olis 30 kuvaa postattavana ja perkele :D

Oon pelannu viimeaikoina ihan hitosti. Kuvia olis 400 laarissa mut tumbleriin postaaminen on pirun hidasta, joten mä päätin et mä heitän ne tänne, koska voin.

Pidemmän aikaa oon pelannu ISBI-haastetta mikä on ihan hiton hauskaa! Ensin se jotenki tökki, yritin pitkän aikaa sitä alottaa mut aina siinä tuli semmonen "eikuminähaluankontrolloidakaikkeanönönönönönönönönöönönönöö" ja se sit jäi. Nyt haasteessa edustaa suku nimeltään Bergh. Clara on suvun aloittaja. Alkuperäisiä ekoja kuvia mulla ei oo, oon ne poistanu, mutta jos kiinnostaa ni löytyvät tumblerista :)





Clara, odottaa hänen ja Antonien toista lasta. Ennestään löytyy tytär, Vanessa :) Ja näiden kuvien aikaan pelailin Dronningslundissa. Muutettiin lopulta pois kun kaupunkia vaivasi lagaamisongelmat ja iso osa kaupunkilaisista oli toistensa kopioita :D

Vauvamasukuvat on ihania ♥

Clara on muuten kiltti tyttö, mutta suihkussa laitetaan aina tupakaksi!

Vanessa sai pitää nukkensa, aattelin että olis hieno ku hällä olis aviomies kulkemassa mukana vauvasta asti :))) vitun iso virhe! tästä lisää myöhemmissä postingeissa jos päästään sinne asti

Jaha, mut ainaki Wen on synnytyksessä tukena, koiruli siis :3

Zachary syntyi :)


Vanessa: ja minähä en tämmöstä syö :(((
Antonie: jaaha

Vanessa: HYI

Antonie: *pokerface*


Zachary pikakasvoi :D Ku oon postaillu tumbleriin ni automaattisesti oon vähentäny kuvaamista joten nyt tapahtuu ja äkkiä :D


Ja kolmas :)) Joku "monta lasta kiitos, että on tarpeeksi hankalaa, kiitos"-ajatus




Simien kiusaksi poistin modin joka tekee potista pohjattomia :D oon käyttäny kys. modia vissiin ihan alusta asti, joten tämä oli uutta hauskaa :D Ja Vanessaki ikääntyy!

Siitä tuli söötti otus :)


Antonieta vaivaa ongelma, joka tekee mahdottomaksi lukea niin kauan kirjaa, että lapsi nukahtaisi. ADHD?

Kivempi nukkua kiikkustuolissa


Hui saakeli ku säikähin tuota :DDDD


Hei, se on Vanessan nukke! o.O

Piti miettiä mitä hittoa tässä tapahtuu, mutta Vanessa puhuu Pöyhikselle


.... örh


Meillä oli hetken aikaa Kulkukissa nimeltä Chaplin, mutta raasu ehti kuolla kupsahtaa ennen tarkempaa tuttavuutta :/

Silti itkettää


Äiti osaa/jaksaa lukea koko kirjan!

Sun ripsillä on ongelma.


Ja niin on aviomiehelläki :D

Ja sieltä saapui Gerhard!

"Glorious babyyy!"

Ja lisätään sänkypaikkoja

... ei. Meillä nukutaan äitin vieressä.

Taas pitää miettiä, että wtf täällä tapahtuu, mutta Pöyhis :D

Joo oot lutune

Miehillä on raaka, eläimellinen NÄLKÄ

Ja mä en osaa sanoa kuka ikäänty, Antonie vissii :DDD

"Hurraa, kuka ikinä olitkaa..."

Clara riemuitsee pyykinpesukoneesta :D

Gerhard :3 Mua suretti kauheesti ku kukaan näistä kolmesta lapsesta ei sillee innostanu ulkonäöltään, mutten halunnu enempää lapsiakaa ku alko seinät tulla vastaan tässä talossa :D


Nii, keuhkot puhdistuu pakkasella vai?

Claran synttärit. Eli oli se Antonie aikaisemmin, niillä on Claran kanssa päivä ikäeroa.

Joo, juo sä maitoo ni velipoika syö palikoita. Nice.

Gerhard: Joo :))))


No on se vähä söpö

Clara on mun yks viime kuukausien lempisimeistä :D

Jeij, heippa taaperoajat (lue: vaikeat ajat)

Haiseva potta :DD Kukaan ehdi tyhjätä noita

Zacharyssa on jotain Tarzanmaista, ei pelkästää noiden hiusten takia :D

Kun mietit missä hitossa perheen isä on, niin täällä. Rimputtaa kitaraa..


Ovat Claran kanssa molemmat musiikkiuralla, Clara klassisen musiikin haaralla, Antonie rockin :)

... ja sit multa meni maku tähän jätkään ku se flirttailee vaa täällä naisille -.-'

"Oliks sun äitis simpukka ku oot tommonen limane vittusaatana ;)"


.... ihme ku ei syttyny sulle

Koska meillähä ei voi kotona nukkua

Clara on ihan tietämätön ja aattelee et isukki on ylitöissä, perheellä vähä tiukkaa rahasta.

Zachary: Mä en nyt tajua kelle sä puhut, Vanessa

Ja Vanessa pyysi neiti Putkihenkilöä lukemaan iltasadun...


Ninjanukke

NUKKUMAAN NEITI

... Vanessa ei voi nukkua ku joka kerta kun se on menossa nukkuun, Pöyhis tulee ehdottaan tyynysotaa :DDD

Wen: Missä olit? Äiti ihmetteli :/
Antonie: Ylitöissä

Koululaiset palaa kotiin.


Paras paikka tehä läksyjä.


Ahahaha tätä ei ollukaa sattunu hetkeen :D:D:D:D:

Hitto ku taas säikähin et mitä kuka ikääntyy ku yks alkaa hurraamaan mut Pöyhishän se vaa.


Silti lutune, mut ei sillee kiinnostava ku 80% äitin kopio mut ei sillee hyvällä tavalla :/

Ei sinä, et sä jaksa lukea kuitenkaa ja sit toinen palloilee yön keinutuolin ja sohvan väliä x(

Sitte lensi paska potkuriin.......

Clara: Mä kuulin et oot lirkutellu naisille!

Clara: Mulle et koskaa lirkutellu, mä lirkuttelin sulle!!

Antonie: Ihme ämmä....

Ja sit torvi yrittää perään et "mut musta sä oot tosi kaunis..." -paskaa :D:D::D:D

Clara: Suksi lirkutuksines vaikka roskiin...

Raskas riita jonka päätteeksi ei voitu nukkua samassa sängyssä.

Ilmeisesti sovinnonpoikasta tekeillä...


Vanessa on siis sekopää joten asuvalinnat on mitä mainioimpia :D

Eikä suihkussa käyminenkää oo niin kiinnostavaa


Piti kattoa missä tää jätkä hiihtää ku ei tullu kotiin, niin kaiveli puolimatkassa korvaa :DD

Nämä kaks ei tuu toimeen. Ne on vuoropäivin joko ystäviä tai toistensa inhokkeja, en ymmärrä :D

Sisko varmaa arvostaa :D

Hei hei se on taapero, ei sillä oo käytöstapoja! Joten älä pliis tapa sun veljee, jooko?

Vanessa: :)))

Huh, veli selvis hengissä. Tosin äitiki haluaa murhata o.O

Tuo ei kyllä ollu Gerhard! :DDD


Kerranki omassa sängyssä


Vähän sommittelua

Keittiössä uusia kalusteita, luulisin o.O tai joku idea tässä kuvassa oli

Clara: Oi kun tulee sievä maalaus, Zachary. Äiti kerää nää pyykit :)
Zachary: uummm....

Whihiiii!!

Kunmitusyökkärit!


Ja hän on ylpeä niistä :D


Olitko hukassa o.O


Tässä postingissa oli nyt joku ~ 100 kuvaa ehkäpä, en kehannu kaikkia laittaa ku joko minun pää, blogger tai jonkun kone ois räjähtäny yrityksessä :D


4 kommenttia:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA et tiiäkään kuin ilonen oon :DDDDDDDDD♥

    ISBI kuulostaa ihan hiton hauskalta! My Crooked Imagination blogi teki kans comebackin ehkä vuos? pari? sitten ja siinä on kans toi, ja tekis itekii hitosti miel kokeilla joskus! :D Siitä tulikii mieleen, et pitäsköhän herättää eloon yks erittäin vanhaakii vanhempi tallennus, jonka oon tehny joskus kauan sitten mut jota en jaksanu pelata. Ois nimittäin käytännössä sit kolmen eri haasteen yhistelmä - LC, ISBI ja sit tää vanha kunnon "ihonväristä X väriin Y" -haaste (tässä tapauksessa tummasta vaaleeseen), joka tosin vissiin kolmosen kanssa ei ole mikään kovin vaikee. Kakkosessa se kai oli haastavampi ku värit kai jotenkii meni oikeesti niinku sekotuksena eikä niin et vaan periytyy randomilla vaan jonkun olemassa oleva ihonväri. (Tyyliin TS3 tumma sim voi saada valkosen simin kanssa valkosen lapsen, jos peli niin päättää.) Mut tätä vois melkein jopa ajatella toteuttavansa, ois itellekii vaihtelua :D

    Piti käydä tsekkaamassa nuo Tumblr-kuvat ensin :p

    Hei ei tälläsiä :DDD Ehottomasti täytyy postata lisää, jos kerran heität tollasia "cliffhangereita" ilmaan XD Haluun tietää, kuin mystävät käy hermoille :) (Miulla käy myös, Emilyn nuket monistuu matkoilla ja sillä on aina parhaimmillaan kymmeniä nukkeja reppu täynnä...)

    Vois harjotella itekii kuvaamisen vähentämistä :DD

    En tiiä miks kesti niin kauan tajuta tuo pottateksti :DD Jotain vaikutusta asiaan ehkä sillä faktalla, et valvoin eilen 24h, menin nukkumaan kello 6 illalla ja heräsin sitten tottakai kello 1 yöllä ja ollu jostain siitä asti nyt koneella sit :))

    Oh, aika hauska sattuma/idea, et kulkukissan nimi on Chaplin, ku Chaplinin hahmohan oli myös kulkuri :p

    Kauhee ku tekee mieli pelata perheellä, jossa on liikaa lapsia :DD Tää on muuten siitä hauska haaste, et aina blogia lukiessa unohtaa, et pelaaja ohjaa vaan yhtä simiä, ja sit ku sen muistaa taas ni kuvista ja jutuista tulee vieläkii hauskempia :D

    Onks tuo simpukkavitsi otettu jostain? Kuulostaa niin hirveen tutulta :D Vai onks se joku meemi, joka kiertää kaikkialla..? (Vois googlettaa ehkä nää tyhmät kysymykset XD)

    Aaaaaaaa, voin niin kuvitella ton tyynysotaehotushärdellin ::D

    Mitä ei ollu sattunu hetkeen? En tajua, miksen saa nyt kiinni tuosta(kaan) XD

    Ahahahahaha nauran jostain syystä liikaa tolle korvankaivelulle XD

    Söpö kummitusyökkäri!!! :D

    Oh noes, vaadin lisää :D Toivottavasti en aiheuta paineita XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi hauska haaste kunhan pääsee yli neuroottisesta halustaan hallita kaikkea :DDD

      Hyi saakeli monistuvia mielikuvitusystäviä... niinku kauhein painajainen ikinä :D

      Sattumaa vain, mun aivot heittelee randomilla nimiä jos en oo miettiny valmiiksi ja ku pelin arpoma nimi olis ollu joku misse tai tuffero tai jotaki vastaavaa x)

      Mulla on paljon modeja jotka joko poistaa automaattisia toimintoja tai vähentää niitä, lemmikit ei enää muunmuassa herättele simejä :)))))))):):::):):) ja sen takia tää haaste voi olla mulle turhan helppo verrattaen jos joku pelaa ISBIä ja ei oo vastaavia modeja. Ja tää haaste on just kivaa ku taloudessa on hitoksee simejä! x)

      Se on luullakseni meeni tai ylivedetty iskurepla jostai listauksesta mitä oon lukenu :D

      Siinä "ei oo sattunu hetkeen" Vanessa vetää ikääntyessään silmät oikee kunnolla kieroon :DDD yllättäen mun simit on ikääntyny suhteellisen asiallisesti x)

      Ei oo paineita muuta ku et missä välissä pelaa lisää ja missä vaiheessa SAA julkasta uuden postauksen x)

      Poista
  2. HOLY SHIT moi ♥ En oo vielä vastaillu oman blogin kommentteihin mut aivan ihana nähä sua taas!! Manasin sillon syksyllä ku ite aloin taas bloggaamaan et missasin sun comebackin kokonaan, joten kiitos toisesta mahollisuudesta :D

    Oon vähän aikaa seurannu sua tumblerissa, mut en tajunnu et tää on ISBI-suku! Hauska päästä näkemään miten joku toinen selviää tästä haasteesta :DD

    * * *

    Heti rupes hälytyskellot soimaan et miten toi mystävähomma toimii josset voi ohjata kakaraa xD Jään mielenkiinnolla seuraamaan.

    Aaaaa mulla on vissiin just toi sama masokistiajatus, terveisin ekassa ja tokassa polvessa molemmissa viis lasta :D:D:D Vois yrittää vähä rauhottua.

    Iltasadut :)))) Parasta ku kakru on sammumispisteessä ja sit pitää välttämättä saada vielä iltasatu, johon se ei ees nukahda, ja sit sama toistuu x10 </3 En jaksanu kauaa ennenkä latasin modin.

    GERHARD, ihana nimi :DD Ja ihana poika ♥

    Limanen vittusaatana XDDD Jumaliste repeiltiin tolle kaverin kans joskus vuosia sitte.

    Ai nii yks ISBIn virallisista säännöistähän taitaa olla et jokasella simillä pitäis olla piirteenä sekopää? Yks niistä säännöistä joita oon ilosesti ignoorannu :D

    Vitsi miten söpö mökki o.o

    Tää on ihan mahtavaa ku tyyliin joka toisesta kuvasta tulee sellane I FEEL YOU -olo :D Melkee yhtä kivaa seurata toisen hajoilua tähän haasteeseen ku hajoilla ite. Minä myös vastaanotan mielelläni lisää~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo tainnu ees tumblerissa mainita et pelaan kys. haastetta joten no problema :D

      Mua jos hirvittää ku joka kolmannessa sukupolvessahan pitää/pitäs antaa hedelmöityshoitoja :D terveisin "painajaisissani kolmet kolmoset" :DDDD

      Mä vielä palloilen kahden vaiheilla et lataanko tuohon jonku modin vai en ku toisaalta mulla on niin monta modia jotka poistaa ja tai vähentää automaattisia RASITTAVIA toimintoja ni tuntuu et onko liian helppoa :DD Katotaa kauanko jaksan x)

      Mä vilkasin jotaki päivitetympää versiota jossa sanotiin et voi käyttää myös poikkeavaa, epävakaata, lapsenmielistä tai hajamielistä piirrettä niin oon kattonu et jokasella simillä olis ainaki joku näistä piirteistä. Tässä on mistä vilkuilin ohjeita; https://cuckoolegacy.wordpress.com/2015/11/13/new-isbi-rules-what-fun/

      Mulla on ollu ihan samaa ku oon lukenu sun postinkeja "ei hitto, nuo perseilee samoin mulla.." :D

      Poista